Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

1.Preambulum

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát! Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, a termékekkel,  kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

Árajánlat:

A Vállalkozó egyedi árajánlatot készít a Megrendelő részére. Az árajánlat a benne foglalt műszaki tartalom megvalósulása esetén érvényes. Az ajánlat műszaki tartalmának módosulása árváltozást von maga után. Számszaki hiba esetén az egységárak az irányadóak. A megadott árak a felmérés után változhatnak, a gyártást csak az esetleges módosult árajánlat elfogadása után tudjuk elkezdeni. Az ajánlatunkban szereplő Műszaki félreértelmezésből adódó hibákért felelősséget nem vállalunk. Mindig a legutolsó dátummal ellátott ajánlat az érvényes, a korábbiak érvényüket veszítik! Az árajánlat a kiállítástól számított 14 napig érvényes!

Felmérés:

A Vállalkozó az aktuális árlista alapján vállalja a helyszíni felmérést. Megrendelés esetén a felmérés díja jóváírásra kerül a Megrendelő részére. A felméréskor szükséges a Megrendelő, vagy annak műszaki döntésre jogosult megbízottja személyes jelenléte.

A Vállalkozó az általa történt felmérés során rögzített méretekért felelősséget vállal.

Amennyiben a Megrendelő felmérés nélkül, vagy nem a Vállalkozó által elvégzett felmérés alapján rendel, akkor az Eladó semmilyen felelősséget nem vállal a rendelt méretekért.

Megrendelés és fizetési feltételek:

Megrendelésnek minősül, ha a megrendelő aláírja a szerződést, vagy e-mailben illetve telefonon visszajelzést küld.

A Vállalkozó a megrendelt termékekre és szolgáltatásokra a szerződésben feltüntetett nettó ár + 27 % áfát számláz.

A Megrendelő a megrendelés aláírásával vagy e-mail visszajelzés alapján kötelezettséget vállal az elkészített termékek átvételére és az ellenérték teljes összegének kifizetésére. A nyílászárók megrendelésekor 50% előleg esedékes, amit Megrendelő a Difa-Trend Kft. bankszámlájára utalással teljesít vagy a pénztárba készpénzben befizet. Az összeg beérkezése után a vállalkozó  előlegszámlát állít ki Megrendelő részére. A  megrendelés visszaigazolás aláírását követően bárminemű módosítás a vállalási határidő meghosszabbodását vonja maga után!

A Megrendelő a termék elkészültét követően a fent maradó 50%-ot végszámla ellenében a beépítés megkezdése előtt köteles kiegyenlíteni, csak a teljes összeg kiegyenlítése után történhet meg a beépítés.

Késedelmes fizetés esetén a Megrendelő a jegybanki alapkamat + 8% késedelmi kamatot köteles fizetni a Vállalkozó részére. A szerződés teljes bruttó értékének megfizetésig a Vállalkozó megrendelt termékek átadását, illetve azok beszerelését megtagadhatja.

Gyártási határidő:

A weboldalon feltüntetett gyártási határidők tájékoztató jellegűek, a pontos gyártási határidő a megrendeléskor kerül véglegesítésre. 

Hibás, késedelmes teljesítés esetén az Eladó törekszik a minél rövidebb időn belüli javításra, pótlásra. A határidő lejártát követően a Megrendelő kötbérre tarthat igényt, az érintett tételekre amelynek a napi értéke a bruttó vállalkozói díj 1%-a. A kötbér értéke mindösszesen nem lehet több a vállalkozói díj 10%-ánál.

A megrendelő a kötbér igényét a vállalási határidő lejárta után 10 munkanapig érvényesítheti a vállalkozó felé, amennyiben ezt a határidőt elmulasztja, a Megrendelő a Vállalkozó felé kötbér igényt nem érvényesíthet.

Szállítás, szerelés:

A Vállalkozó a szállítás és szerelés pontos napjáról az azt megelőző napokban szóban vagy írásban értesíti a Megrendelőt. A Megrendelőnek vagy képviselőjének jelen kell lennie a beszerelés megkezdésekor és a befejezésekor is.

A megrendelt termékek házhoz szállítása, a termék le- és berakodása a Megrendelő feladata, amennyiben nem rendelte meg a nyílászárók beépítését.

Garancia:

Rendeltetésszerű használat esetén 1 év abban az esetben, ha a beépítést a vállalkozó  által irányított saját alvállalkozók végzik. Ha a beépítést a Megrendelő végzi, a beépítésből adódó hibákra garanciát nem tudunk vállalni. Garanciális igény benyújtását a vállalkozó  csak teljes mértékben kiegyenlített számla esetében köteles elfogadni. A garancia nem terjed ki az elemi károkra és harmadik személy által okozott károkra (pl. kőműves, festő, helyreállító munkákból eredő hibák stb.). Szakszerűtlen karbantartás, idegen eredetű javítás, beavatkozás, változtatás esetén a vállakozó mentesül a garancia alól. Minőségi kifogásait a Megrendelő minden esetben írásban köteles közölni. Minőségi kifogás esetén a vállalkozó  szakembert küld a hiba elhárítására. Jogtalan hibabejelentés esetén a Megrendelő köteles a vállakozónak a kiszállással kapcsolatos költségeket megtéríteni.